Usj, denne omgangssyken er ikke moro å få når man er bare så vidt rundet 3 mnd. Hun hadde ikke det når dette bildet ble tatt i går. Men nå er hun så slapp og trøtt stakar. Får så vondt av henne når hun er så dårlig og så liten. Håper det virkelig går fort over.
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Charlotte Carlsen
Viser innlegg med etiketten syk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten syk. Vis alle innlegg
27. des. 2010
Syke lille nurket :(
Category: 3mnd, baby, blogg, familie, fotograf Charlotte Carlsen, Nicoline, sykAuthor: Charlotte - FO²
Abonner på:
Innlegg (Atom)
