12. jan. 2013

I høst...



I høst gjorde jeg en del fotoprosjekter som jeg ikke har vist frem på bloggen. Dette er ett av dem. Vet ikke hvorfor jeg ikke har blogget eller vist frem så mye av det jeg har gjort, men kanskje det er noe jeg kan legge ut nå fremover hvor det ikke er så masse som skjer. Dessuten så ble jeg allerede lei av designet jeg hadde på bloggen, det fungerte ikke som jeg hadde tenkt så nå er jeg tilbake der jeg var igjen :) og er fornøyd med det for en stund tenker jeg. Ha en strålende helg!

10 kommentarer:

Blitz sa...

Kreativt og utrolig kult, Charlotte. Og som alltid, nydelig redigert. Gutten kommer flott i fokus i bildene, øynene gjør inntrykk og fjerene på hodet, ja de er jo bare geniale:) Er litt stille på fotofrontene her om dagen også. Men det sitrer i kroppen etter å komme i gang igjen;)

Charlotte - FO² sa...

Tusen takk Elin :) har samme følelse som deg Elin, gleder meg veldig til å kommer i gang igjen etter mørketiden :)

HansHB sa...

Fine bilder og kan bare gjenta det som er skrevet av Elin! Topp fotojobb dette!
Er også veldig glad for at du er tilbake til ditt tidligere blogg-design!
Ha en super lørdag!

HansHB sa...

Fine bilder og kan bare gjenta det som er skrevet av Elin! Topp fotojobb dette!
Er også veldig glad for at du er tilbake til ditt tidligere blogg-design!
Ha en super lørdag!

sjeroks sa...

Fantastiske bilder:D
Er enig med at dette bloggdesinget er bedre;) Synes det er veldig fint jeg:D

Christoffer sa...

Flotte bilder! Er det Mowgli (?) fra jungelboken? :) Åja, layouten på bloggen din er tilbake til "normal", hurra! ;0)

Siv A Haugen sa...

Fantastiske bilder!! Du har så mange fine fotoideer :)

Unknown sa...

Nydelig bilder Charlotte - kreativt og supert lys. Synes sønnen din gjør en fremragende jobb sammen med deg - nydelig og rørende kontakt dere har :)

Tove sa...

Stilige bilder du viser.
Fortsatt god uke
Tove

Monica S Haugen - Fotografi sa...

Fantastiske bilder, som alltid! Du får frem det beste i ett fotografi. Nydelig! :)

Legg inn en kommentar