25. okt. 2012

Mine søte



Mine små skjønne barn med sine dyr. Når situasjonen dukket opp var det bare å løpe å hente kameraet, er ikke så ofte de tre samles, og er så gode venner i tillegg. Og bonus var at de hadde alle dyrene sine der også. Skulle gjerne ønsket meg en fin fotoloaction og større plass å ta bildet på også. Men er bare glad jeg har fått ett koselig bilde av de sammen :)
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Charlotte Carlsen

5 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Søte alle 6 ;) Dyrebare stunder, brått er de spredd rundt omkring på ulike studiesteder,- skjønner virkelig ikke hvor tida ble av, jeg...

@lettslig og raus sa...

Koseligt bilde...

HansHB sa...

Flott! Et moderne familiebilde?
Da savner en kun de voksne!
Selvutløser eller fjernkontroll og du fikser det...
Ha en flott fredda!

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Dette bildet er så vakkert, Charlotte! Det har en så deilig ro over seg <3

Unknown sa...

Deilig øyeblikk - nydelig bilde fylt med den herligste stemningen :)

Legg inn en kommentar