17. mai 2012

17.mai



Da var 17.mai feiringen over for i år. Har jo vært en flott dag, tross pøsregn mens barna gikk i toget. Og i år fikk jeg tredd på meg bunaden igjen, og fikk min superflinke tante Monique til å ta familiebilder av oss(de to bildene i midten) :) Og det øverste bildet er tatt fra gårdsplassen vår ut mot de vakre skyene som var der når vi kom hjem i dag.
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Charlotte Carlsen

16 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ahh, det øverste bildet var jo bare kunstverk!!! Nyydelige farger!!

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Vakre bilder, Charlotte! Håper dere har storkost dere! Gratulerer med dagen!

Marte sa...

Hvilken linse har du brukt her?

Charlotte - FO² sa...

Tusen takk Stine og Linda :) Vi har storkost oss, håper der også har hatt en super dag og kost dere masse :) Gratulerer med dagen :)

Marte: her har jeg brukt Canon 85mm f:1,2

HansHB sa...

Herlige bilder og himmelen var jo fantastisk!
Flott etterarbeide og!
Ha en fortsatt fin feiring, - her er det sjampis nå...og jordbær!

Elektra sa...

Very beautiful photo's, love the atmosphere and colors.
Elektra

Min Lykke sa...

Ååå for en nydelig fin familie der! Og det første bildet da - WOW!!!
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

Christoffer sa...

Så fine bilder, og for en sjarmerende gjeng!:0) Her vest i havet regnet nasjonaldagen vekk, så jeg er litt missunnelig på sommerværet deres!:0)

marthe sa...

Nydelige bilder :)

Siv A Haugen sa...

Rett og slett fantastiske bilder!! Er spesielt imponert over det første :)

Monicas fotografier sa...

Så utrolig nydelig det øverste bilde!! Idyll :)

Nydelig familie er dere også :)

Anonym sa...

Wow.. øverste bilde var fantastisk! :)

Unknown sa...

Fantastiske bilder og nydelig etterarbeid Charlotte. Flinkisen :)

Anonym sa...

Jeg er sååå imponert over bildene dine:) Nydelig er de.. hvordan får du alle personene på bildet så klare men bakgrunnen dus? jeg skulle gjerne vært på kurs hos deg.. :=)

Charlotte - FO² sa...

Tusen takk så hyggelig Silje :) For å få bakgrunnene uklare bruker jeg liten blender, ofte f/1.2-1.6 noenganger helt opp i f/2.8 i åpningen om det er mange personer med :) Så er det da viktig at om det er flere med på bildet at de står omtrent på linje, hvis ikke blir jo noen av de uskarpe. Er mange som har lurt på kurs... det kan hende jeg setter sammen ett kurs etterhvert, og om jeg gjør det så annonserer jeg det her på bloggen ;)

Anonym sa...

Å er det derfor de blir uklare.. Aha:) tusen takk for svar, det setter jeg stor pris på:) ja du må si fra i god tid så vil jeg gjerne komme på kurs:):):):)

Legg inn en kommentar