20. jan. 2012

Grafitti



Jeg er svak for grafitti kunst. Syns det er skikkelig kult i sitt rette miljø, og det er de flinkeste artistene virkelig gode på. Jeg var litt uheldig den dagen jeg tok dette bildet siden solen sto rett på, og det var det lite jeg fikk gjort noe med, men jeg får heller ta meg en tur igjen snart sånn at jeg får tatt dette på nytt :) Ha en riktig god helg!
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Charlotte Carlsen

7 kommentarer:

Hege sa...

Kjempe tøft..og med en så dyktig fotograf,så blir jo det meste fint ;o)

Gos helg til deg og dine.

Klem Hege

marti sa...

Jeg syns også slik grafitti er kjempestilig. :)

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Kjempe stilig!!!

Hvor er dette?

HansHB sa...

Stilig dette!
ha en flott fredda'!

Anne sa...

Veldig enig Charlotte, fantastisk mye flott gatekunst, og ikke minst både ser en og tenker en på hvor mye tid og arbeid som ligger bak også.

God helg, nyt den!!

Anita sa...

Så utrulig stilig bilde! Og sjølv om du meiner lyset ikkje var perfekt, så fekk du ein stilig vri på motivet!! :-)

Håvard Flaatten sa...

Tøft og røft :)
mvh
Håvard

Legg inn en kommentar