16. nov. 2010

SPLÆSJ



Jeg elsker å leke med forskjellige ting, men ikke så ofte jeg får tid til å gjøre det lenger. Skulle ønske jeg fikk gjort det mye mer. Akkurat dette prosjektet er utrolig grisete da, det er rosa oppetter vegger og skapdører. Men det er verdt det, for vi har det utrolig moro når vi er i gang med dette. Denne gangen var det Ida og jeg som hadde det moro. Ha en strålende dag! (her stråler solen hvertfall, nyydelig vær ute)
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Charlotte Carlsen

19 kommentarer:

Ida Hellevammen sa...

det blei stilig!!! :)
det var det du ordna med i går når jeg var der?
takk for en morsom kveld sammen med deg:)

Gry sa...

Tøft! Hva i alle dager har dere hatt oppi her da? Melk og sånn rød kakefarge?? Artig ser det iallefall ut som om dere har hatt det!

Ruben Hestholm sa...

Tøft!

kunne hunget på en hvilken som helst kjøkken vegg!

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så stilig bilde!

Ser ut som Biola med jordbærsmak. =P Virkelig morsomt bilde. Da får det bare være at det sikkert er mye som må rengjøres etterpå.

Kathrine sa...

He..Kult!

:)

Pia sa...

Kult bilde!

drømmefabrikken ♥ sa...

Så kult bilde! Jeg kan tenke meg at det ble grisete ja:-)

Henrik Kreilisheim sa...

Utrolig stilig bilde! Elsker fargene!

Sagatun sa...

Dette blei jo kult:)

HansHB sa...

Herlig!! Virkelig tøft bilde.
Får lyst til å prøve selv om jeg er opplært til ikke å leke med maten....(smiler)

VALKYRIEN sa...

Det ble jo kjempetøft - og stilig!

Unknown sa...

Skikklig kult! Passende inneaktivitet på denne tiden av året,,brr*fryser*

Kan se for meg sølet bare av det splæsjet der...

sjeroks sa...

haha, så utrolig stilig:D diggbart at dere hadde noe rosa i koppen og ikke kaffe, melk eller vann..
Det ble utrolig stilig

Elin Bredesen Foto sa...

Hva gjør vel det om det ikke ser ut etter en slik shoot....er helt klart verdt det når en får et såå bra resultat!! FOrtsett å lek!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Stilig!! Du er SÅ flink!!

Drea sa...

Jeg har også lyst til å prøve litt mer Cookiesplash igjen! :D Det var FUN!

Maria sa...

Utrolig kult!

Charlotte - FO² sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Har brukt melk med rosa konditorfarge :)

Bente bm-foto sa...

ååå jeg og... neste gang er jeg der.. eller her... hihi..

Legg inn en kommentar