29. mars 2009

Koselig mann



6 kommentarer:

Jeanette sa...

Dette var vakkert - håper jeg får til det en gang. Takk for titten :-)

Som mine dager er sa...

Dette er ansiktet til en mann som har levd. Og det er faktisk vakkert. Du er flink med bilder. Likte så godt bildene på de andre bloggene dine også jeg da. Ikke minst bakgrunnen. Skulle gjerne hadd noe lignende. Er så lei ensfarget bakgrunn, men samtidig ønsker jeg ikke tapetremser heller, hvis du skjønner hva jeg mener.

Morsom tittel på Bloggen din. FO2. Liker å ta bilder jeg også, men er ikke like stødig i Photoshop. Burde trengt et kurs.

Ha en fin uke.

Klem fra Marit

Unknown sa...

Flott fotografert portrett.

Fernando Pagán sa...

Very good portrait.Beautiful b/w.

Petunia sa...

Elsker slike svart/hvitt portretter. De blir så mye "sterkere" enn i farger. Begge disse bildene dine er kjempeflotte:)

Unknown sa...

herlig bilde! fantastisk!!

Legg inn en kommentar